FELANMÄLAN
Felanmälan sker i första hand via Mitt HSB
Om du behöver göra en felanmälan kan du enkelt göra det genom att logga in på Mitt HSB och fylla i felanmälningsformuläret. Där kan du även följa status på ditt ärende.
HSB Kund och medlemsservice nås via mail på servicecenter.stockholm@hsb.se samt på telefon under dagtid, mån-fre kl. 7-17.30, telefonnummer: 010-442 11 00.
För akuta fel efter telefontid, kontakta HSB jour på 08-695 00 00 (svar dygnet runt).
För problem eller fel med ventilationen
Kontakta Franska Bukten AB: 08-669 08 80
Felanmälan av vitvaror (ordinarie vitvaror)
Felanmälan av vitvaror sker direkt till Electrolux Service på telefonnummer 0771 – 76 76 76, mail till electroluxservice@electrolux.se eller via formuläret på www.electrolux.se/support.
Felanmälan av TV eller bredband
TV och bredband tillhandahålls av Telenor och deras kundtjänst nås på 020-22 22 22 alla dagar 8.00 – 19.00.
Felanmälan av hiss
Felanmälan av hiss sker direkt till KONE via telefon 0771 – 50 00 00 , mail till kundcenter@kone.com
KONTAKTA OSS
I fallet där inget av ovanstående kan appliceras i din situation är du välkommen att höra av dig till styrelsen genom att fylla i detta formulär.