top of page

FELANMÄLAN

Felanmälan sker i första hand via Mitt HSB

Om du behöver göra en felanmälan kan du enkelt göra det genom att logga in på Mitt HSB och fylla i felanmälningsformuläret. Där kan du även följa status på ditt ärende.

​

HSB Kund och medlemsservice naÌŠs via mail paÌŠ servicecenter.stockholm@hsb.se samt paÌŠ telefon under dagtid, maÌŠn-fre kl. 7-17.30, telefonnummer: 010-442 11 00.

​

För akuta fel efter telefontid, kontakta HSB jour på 08-695 00 00 (svar dygnet runt).

För problem eller fel med ventilationen

Kontakta Franska Bukten AB: 08-669 08 80

Felanmälan av vitvaror (ordinarie vitvaror)

Felanmälan av vitvaror sker direkt till Electrolux Service på telefonnummer 0771 – 76 76 76, mail  till electroluxservice@electrolux.se eller via formuläret på www.electrolux.se/support.

Felanmälan av TV eller bredband

TV och bredband tillhandahålls av Telenor och deras kundtjänst nås på 020-22 22 22 alla dagar 8.00 – 19.00.

Felanmälan av hiss

Felanmälan av hiss sker direkt till KONE via telefon 0771 – 50 00 00 , mail till kundcenter@kone.com

KONTAKTA OSS

I fallet där inget av ovanstående kan appliceras i din situation är du välkommen att höra av dig till styrelsen genom att fylla i detta formulär.

Tack för ditt meddelande. Vi återkommer snart som möjligt!

bottom of page